Äntligen är han här.

Nu har jag äntligen min hund här. Äntligen-äntligen. Han är så fin. I bilen var han väldigt stressad. Men det är ju inte konstigt. Här hemma har det gått riktigt bra. Han är lugn och snäll och fin och allt är bra. Han har lekt lite, provat ligga i min säng och sprungit upp och ner i trappen. Som för övrigt blivit hans favoritdel i huset. Han har ätit lite grann. Men inte alls mycket. Fast det är väl ganska normalt.

Han har fått vara ute lite och han går bra i kopplet när man tröttat ut honom lite. Han har väldigt mycket överskottsenergi.

Men allt går bra och han är perfekt och jag är så glad.
Äntligen har jag fått min hund.



Tassavtryck


Lämna ett tassavtryck här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0