Sex dagar kvar.

Nu är det mesta färdigt. Jag har mat- och vattenskål, koppel och några bäddar. Som jag gjort själv. Och en bia-bädd som jag får av mina fina morföräldrar (ägarna till Sabina, hunden i headern). Några leksaker har jag också.
Halsband, bilbur och hans leksaker får jag med honom.
Det känns så himla bra, det här. Men jag längtar. Så det nästan gör ont. Vill att tiden ska gå fortare.
Jag ska städa nu i veckan. Både kaninburar, mitt sovrum och i resten av huset.
I helgen tänkte jag göra lite eget godis också. Kanske torka blodpudding. Hoppas han gillar det. Men matmotiverad var han, i alla fall.

Det är ju helt otroligt. Min alldeles egna hund.
 

 


Tassavtryck


Lämna ett tassavtryck här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0